Mottónk



"Minden gondolatunk, minden tervünk
azt célozza: hogy lehetne benneteket
vidámabbá, életrevalóbbá, műveltebbé, derekabbá tenni."
/Karácsony Sándor/

2020. március 17., kedd

Újra itt! Osztályunk magazinja minden otthon töltött napra

Kedves Gyerekek! Kedves Szülők!

Újraindítom a blogot, a különleges helyzetre vonatkozóan. Ezt a felületet úgy tudjátok olvasni, mint egy online magazint, újságot az otthoni tanulásotok ideje alatt. Az osztályunk életéből híreket, a szép otthon készített rajzaitokat, munkáitokat is láthatjátok majd. Ötleteket is szeretnék adni a délutáni foglalkozásokhoz.

Az első hír például, hogy iskolánkba visszaérkezett az a rajzpályázati anyag, melynek "Kedvenc állatom" volt a címe. A munkákat egy könyv formájában is kinyomtatták volna a kerületi diákok körében. Viszont ez a nyomtatás sajnos, meghiúsult. De mindenkit, akinek munkáját beküldtünk, egy osztályfőnöki dicséretben részesítettem tegnap.
Megmutatom, milyen szép rajzok, képek születtek.


Balogh Vanessza rajza.
Leírás: "Azért szeretem a cinegét, mert nagyon szép. Egyszer szeretném őket közelebbről is látni. Azt hallottam, hogy ha egész jól megfigyeljük őket, láthatjuk, hogy a madár tojó vagy hím, a hasán lévő mintáról."



Pintér Lilla Júlia rajza.
Leírás: "A családom kedvenc állata a cica. Nekem is van egy cicám. Úgy hívják, hogy Bizsu. Szerintem Bizsu a legcukibb cica a világon. Bizsu háta csíkos, a hasa meg foltos. Nagyon szeretjük."




Taliga Zétény rajza.
Leírás: "Azért rajzoltam pingvint, mert olyan édesek. Ő egy igazi túlélő, mert sok évig él a Déli-sarkvidéken. Ő a legédesebb madár. A legjobb vadász. "


Hajagos Jázmin Zita rajza.
Leírás: "Annak ellenére, hogy a cápa egy ragadozó állat, mégis a kedvencem. Gyorsasága lenyűgöző, fogai élesek. Jó lenne egyszer vele úszni, mint a kedves delfinekkel. A képemen is ezt ábrázoltam."


Szerintem igazán büszkék lehetünk az alkotókra, nagyon szép munkák! :)

És még egy dolog a mai napra: Rumini könyv folytatását hallhatjátok a Regényklub foglalkozásunk otthoni változatában. 
Ez az első hanganyag:




Szeretettel: Kinga néni

Kelt.:Budapest, 2020. III. 17.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése