Mottónk



"Minden gondolatunk, minden tervünk
azt célozza: hogy lehetne benneteket
vidámabbá, életrevalóbbá, műveltebbé, derekabbá tenni."
/Karácsony Sándor/

2018. május 4., péntek

Ismét eltelt egy rövid hét

Szerdán reggel egy igen furcsa dologra lettem figyelmes a tantermünkben. A tanári asztalon lévő papírjaimat és a naptárt valami megcsócsálta. Megijedtem, mert egérkére gondoltam először. Majd később láttam, hogy egy kis csiga lapult a múlt héten a gyerekek által hozott virágok vázájában. Elmeséltem a gyerekeknek a történteket. Jót derültünk a rajta.A csigát pedig kitettük a szabadba. A héten is szép virágot hoztak néhányan. Azóta figyeljük, nehogy bejusson vele egy kis csiga.
Kitti névnapját szerdán ünnepeltük. A finom nasikat, üdítőket ebéd közben fogyasztották a gyerekek. Ízlett mindenkinek.






A héten a nagy melegre való tekintettel a termükben tanítási órák alatt nyitva hagyjuk az ajtót, hogy járjon a friss levegő. Megbeszéltük, hogy csendesen kell tanulnunk, hogy ne hallatszódjon ki a hangoskodás. Olyan ügyesen betartották a gyerekek. Büszke voltam rájuk. Illetve arra is, hogy milyen ügyesen olvasnak már. Ma megbeszéltük, hogy megmutatjuk a szülőknek is egy kis videón keresztül. A verset ezen az órán látták először a gyerekek.  

Búcsúzóul beillesztem ide Zsombor és Levi rajzát. Szinte minden nap elhalmoznak minket a gyerekek kedves rajzaikkal. Levente például ma becsempészte a táskámba a szivecskét. Zsombi pedig már másodszor rajzolt le minket. Robi bácsi is látható rajta, remélem ezúton látja.
Mindenkinek szép hétvégét kívánok!
Szeretettel: Kinga néni






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése