Mottónk



"Minden gondolatunk, minden tervünk
azt célozza: hogy lehetne benneteket
vidámabbá, életrevalóbbá, műveltebbé, derekabbá tenni."
/Karácsony Sándor/

2020. május 11., hétfő

HÉTFŐ V. 11.

Kedves Gyerekek!

 A 9. otthoni hetünket kezdjük ma. Erre a  hétfői napra írásból másolással, olvasásból gyakorló játékokkal, énekórára pedig egy igazán Madarak és fák napja alkalmához illő dallal készültem.
Azokat, akik a Madarak és fák napja rajzpályázatra küldtek nekem képet, szaktanári dicséretben részesítem. Már elküldtem a rajzokat a megadott e-mail címre. Reméljük a legjobbakat! 😍

Tartsatok velem!


Ma ezzel a madárkás motiváló illó képpel kívánok szép, vidám napot!



_______



ÍRÁS:
Másolás:
Írd le az általam megadott verset, így a Madarak és fák napja alkalmából. Figyelj a vers formájára, te is ugyanúgy másold le a sorokat, ahogyan írva vannak!
Ne küldd vissza nekem! Te magad ellenőrizd le a munkádat!!!



_______



OLVASÁS:

Miután elvégezted a munkafüzetben megadott feladatokat, egy kis játékra hívlak itt a blogoldalon. Az alábbi linkeken Mátyás királyról, a meséiről, mondáiról vetélkedhetsz. Jó szórakozást, és sikeres feladatvégzést!





______



ÉNEK:

Igazán a Madarak és fák napjához igazodó dallal készültem nektek. A tankönyvetek 56. oldalán találhatjátok Gryllus Vilmos dalát: a Cinkehívogatót.
Elénekeltem, tanuljátok meg.



Majd a videón tekintsétek meg a  Cinege cipőjét is, A Kaláka zenekar előadásában, amit oly sokszor hallgattunk régen. :)










_______

Érdekesség: 

A Madarak és fák napja alkalmából tekintsd meg ezt az összeállítást a kis madarakról! 


_______

Jó tanulást kívánok!

Szeretettel,

Kinga néni

Kelt.: Bp. 2020. V. 11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése